Musikvideo

Jag och Charlotte har världens bästa låt som vi ska göra en musikvideo till i skolan.
Switchfoot - This is your life.
Den är så jävla bra och vi ska vinna. Eller i alla fall bli en av de tre som visas för hela skolan.
Nu ska vi rocka alltså!

Idag var det första vårdagen. Det var så härligt. Men det är fortfarande lerigt och lite snö kvar men snart så...

Om fyra veckor är det påsklov. Jag längtar... Det är inte direkt jobbigt i skolan men jag är trött på att nästan
somna varje lektion typ. Och på fredag ska vi hålla ett argumenterande tal. Dit längtar jag inte men det är skönt när man gjort det i alla fall.
Sen så är vi lediga i fyra dagar.

Switchfoot - This is your life
Switchfoot - Meant to live

"Nu tror han att vi är där borta." Harry i Jönssonligan och den svarta diamanten

"Du grabben, vad jobbar du med?" Sune i Sunes jul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback