Sportlovet

Jag har shoppat. Ett par byxor en massa tröjor och
ett par nya vinterskor så här när det börjar bli vår men det läcker in i de andra så
det kunde inte hjälpas. Men det var roligt.
I tisdags var familjen på bio. Vi såg Se upp för dårarna. Den var jättebra alltså.
Sen så var jag hos tandläkaren i onsdags men på förmiddan var jag och syrran ute och gick med hundarna i en timme och 40 minuter. Det var skönt. När vi kom hem så frågade Malin bara i förbifartten om inte jag skulle till tandläkaren. Jag hade helt glömt det men jag hann iallafall som tur var.
Sedan så har jag tagit det lugnt men ändå är man jättetrött när man kommer tillbaks till skolan. Jag
fattar inte det men men det är bara fyra veckor kvar snart tills det är påsklov så att
man får stå ut ett tag till.

Fall out boy - G.I.N.A.S.F.S
Fall out boy - This ain´t a scene, It´s An arms race
Flyleaf - Breath today


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback