Vår

Okej det har varit vår ett tag men jag har inte orkat skriva.. Vi håller på med våran musikvideo.
Det har gått skapligt fast vi har haft vissa problem men vi kommer att kunna lösa dem som tur är.

Jaja, väldigt skönt med vår alltså. Jag blir så glad av det här vädret.

Idag åkte mormor och min kusin Jennifer hem. Hon var här för hon hade något problem med en tand.
Hon är så lätt att ha och göra med. Hon kan sitta och leka själv, man behöver inte vara med henne eller ge henne nåt att göra hela tiden. Hon är inte som dagens barn som spelar dator eller gnäller hela tiden. Jag tror att vi var bättre när vi var små. Jag och malin lekte hela tiden själva, med lego eller barbiedockor. Men sen hade vi turen att ha varandra också. Alla har ju inte någon syster.

Nej nu får det vara slut med snacket..

Anberlin - Dismantle. Repair
Anberlin - Paperthin hymn

"Jag tänker inte vara med om du är ska va så där orrättvis"
Karlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback