Freya och Freddy

Nu sitter jag uppe på berget hos Elaine och är hundvakt medan hon är borta över helgen. Bella och jag tog en promenad med Freja och Freddy och jag badade. Ska väl äta någonting snart också. Sen kommer Bella tillbaka fördå ska vi kolla på film. På stor projektduk. Det ska bli mysigt :)

Annars har jag jobbat den här veckan. Men nu ska jag bara slappa. Bella och jag åker till stan på Söndag. Får se om det blir något shoppat då. Sen åker hon till Sandstorp :( Men då ska jag jobba ett par dar igen.

Jaha. Nu får det räcka för denna gång. Tråkigt inlägg jag vet men jag har ingenting annat direkt att säga. Jag återkommer väl om det dyker upp något i skallen ;)

Paramore Det enda jag lyssnar på för tillfället. Det enda som jag inte tröttnar på.

Kommentarer
Postat av: Malin

Du måste mena Freya och Freddy :P

Postat av: Charlotte

hehe japp det var det! =) Aa jag är ledig tors, fre, lör så någon utav dem dagarna måste vi ses!!!

2009-07-21 @ 23:14:04
URL: http://seeingsounds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback