I made it again

Jag kom in på Samhällsplanerarprogrammet på Stockholms Universitet. Jag kan inte fatta att jag gjorde det. Det känns overkligt och det kommer nog att göra det ända tills jag väl är där. Det känns ungefär på samma sätt som när jag klarade matten. En skön känsla. Jag klarade det.

Sen så får man ju se hur det går med allt men det är en annan historia. Just nu är jag rätt så upprymd för att någonting nytt äntligen kommer att hända. Och jag har ändå allt det gamla och fantastiska kvar :)

Idag kom Bella hem frå Rhodos också. Skönt. Vi ska ses imorn innan jag ger mig av till jobbet igen och prata igenom veckan. Det har varit sjukt jobbigt att inte ens kunna ringa till henne. Är hon i Örebro så kan man i alla fall det. Men ett par sms kunde vi utbyta i alla fall ;)

I Fredags var familjen på bio och såg Johan Falk. Den var jävligt bra faktiskt. Joel Kinnaman var suverän. Både pappa och jag blev dock förvånade ut av likheten med Roslund och Hellström senaste bok "Tre sekunder" men det var en cool likhet. Och jag förstod hur lik verkligheten filmen var. Och den steg i mina ögon. Jag kan rekommendera alla att se den :)

Ses snart!

Paramore - Fences Asbra låt och för att  Paramore får mig att tänka på allt som har med twilight att göra.

Jag som snart läst ut sista boken i twilight sagan. Sorligt men Skitbra böcker!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

GRATTIS!!! =D Du förtjänar det!



När ska vi ses då?!!

Postat av: Malin

Du är bäst!

2009-07-13 @ 20:56:59
URL: http://mauo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback