Twilight part 3

Hallå igen! Nu var det en vecka sen sist men det har varit fullt upp. I alla fall dem senaste dagarna. Då har jag jobbat i Gästhamnen. På eftermiddagarna och kvällarna. På förmiddagarna har jag mest väntat på att börja jobbet. Det är i och för sig rätt så jobbigt att bara vänta men imorn och helgen så är jag ledig. Ska bli skönt. Sen jobbar jag igen. Puh...

Idag kommer förmodligen den sista boken i Twilight serien hem till mig. Jag kan knappt vänta. Dessa böcker är helt otroliga. Ni som inte läst dom. Gör det. Jag köpte filmen för ett tag sedan också Jag såg den när den gick på bio. Men sen jag började läsa böckerna och såg filmen på nytt så har jag under en tid nu tänkt mycket på Twilight. Böckerna och filmen. Och jag längtar tills nästa film kommer. Jag tror dock att jag nu kommer att bli fast igen när jag alltså börjar läsa den sista boken. Jag vet inte varför man känner så här men det är en konstig känsla. Jag fick sån lust att läsa den andra boken när jag sett trailern för den andra filmen för att jag blev så nyfiken. Det gjorde ju inte längtan efter filmen mindre direkt kan man ju inte säga men det gjorde inget. För den var så bra alltså.

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Malin

Filmen var skit bra. Undrar om jag skulle gilla böckerna. Jag är helt fast i Roslund och Hellström träsket för tillfället. Jag har ju några böcker kvar. Ikväll ska vi på bio allihopa. Det blir kul.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback