She´s back

Bella är också hooked på Twilight böckerna. Som mig och så många fler. De är såå bra. Jag läste ju ut dem för ett tag sedan. Får väl läsa dem igen kanske. Nu längtar vi efter nästa film.



Nu är Johnnyboy tillbaka! Äntligen :)

Jag har inte lyssnat på mycket annat än Paramore på ett långt tag nu men jag ville hitta något nytt och fann

The Audition- The way you move just nu men lär väl hitta fler bra låtar

men tro inte att jag slutat missbruka Paramores musik. Så fort jag ska någonstans strömmar Paramore ur mina hörlurar :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vet det var det jobbigaste på länge till och med. Jag orkar inte ens tänka på hur du skulle vara som mamma om du pratar sådär med djur. Weeeirdooo haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback