Grattis på Födelsedagen allrakäraste syster!

Idag fyller min älskade syster 22 år. Tänk vad gammal hon blivit min syster. Tittar jag på bilder från slutet av 80talet så ser jag bilder på två stycken som är i samma ålder som du är nu och som får ett barn den 1 juli för 22 år sedan alltså. Min syster. Och då kan man se att hon varit mindre än idag och försår hur gammal hon faktiskt blivit. Och denna hon skulle leva 2 år ungefär i ensamhet. Efter 2 år ska de två föräldrarna få ett till barn. Mig. En arg en. Som skulle retas som lillasyskon gör. Som kunde vara otroligt jobbig precis som du. Som du kunde leka med och som du kunde bråka med. Prata med. Vara med. I alla väder. Gräva i diken och åka pulka med.

Som förstår storheten med Inflames.
Som förstår min kärlek till Astrid Lindgren och delar den.
Som älskar att baka och påta i trädgården. Det gör dock inte jag tyvärr men det skulle jag vilja göra.
Skiter i vad folk tycker precis som jag.
Ältar precis som mig och som vi ärvt av mamma.

Idag ska du och jag mormor Kristoffer Jennifer Bella och Tobias till skansen för att fira din födelsedag och det ska bli jättekul. Du vet ju redan vad du ska få men vad gör väl det när du valt det själv och vill ha sakerna.

Även om jag ibland anser att du har fel och även om du gjort mig ledsen ibland skulle jag göra vadsomhelst för dig om det krävdes. För du är MIN syster och endast MIN! Och det är bara jag som får bråka med dig.

Jag vill väl med det här inlägget bara säga två saker:
Jag älskar dig! Och Grattis på födelsedagen!



Kommentarer
Postat av: Malin

Tack så mycket! Jag älskar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback