Important?

Nu har det dröjt ett tag igen. Och dessutom var det ett tag sedan jag skrev någonting viktigt. Hm.

Men det går inte att tvinga fram det så det får bli vad jag gjort istället. Jobbat. Typ det.

Men idag var jag ledig. Och vad har gjort då. Jo kollat på Rederiet på Youtube. Haha. Sån är jag. Jag älskar det. Och visst blir det äckligt pinsamt ibland men vissa saker är faktiskt roliga fortfarande. Sjukt nog. Och jag minns fortfarande vissa saker och kommer ihåg hur det kändes när jag såg det då när jag var liten. Det är roligt också att se hur vissa av skådespelarna inte använder talspråk utan artikulerar orden från manuset. Det låter så konstigt men det är roligt. Kanske Rederiet inte är så viktigt men då när det gick på 90talet så var det många svenskar som satt bänkade. Och Nostalgi är underbart!

Nu ska jag titta på Segemyhr och sova.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

ååh jag kollade också alltid på rederiet och jag var sjuukt rädd för den där psycho Emelie... kommer du ihåg henne?

Haha jag tror att hon som spelade Malin (hon som var döv du vet) iaf jag tror att hon handlar av mig i affären... om inte så är hon jävligt lik henne!



Ses imorn!!! =D =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback