Ingen rubrik änsålänge

Hej!

Fem dagar sen sist. Jag träffade Charlotte en het dag i stan. Tisdagen. Och det har varit en hel del av dessa nu och det är underbart. Jag har solat lite varje dag. Innan jobbet. Där det också var helt sjukt varmt men det fläktar endå del där i hamnen i alla fall så det gör hettan uthärdlig. Tre dagar blev det i Gästhamnen den här gången och nu är jag ledig en vecka. Känns skönt. Men det har varit roligt att jobba ändå. Lite mer att göra nu när värmen kom. När jag kom igår så var det smetfullt med båtar och det kändes bra. Och alla som jobbar är så snälla. Och det känns bra att jag inte stött på någon som gör mig nervös. Det kanske är för att de flesta är yngre än vad jag är men det gör ingenting för alla är så duktiga.

Om några minuter åker jag och Syrran och shoppar. Måste ha kläder. Ett par nya shorts i alla fall och kanske någon klänning ;) Hoppas att jag hittar någonting.  När jag kommer hem blir det nog bad i insjön med Bella. Första doppet. Hoppas att det är skönt. Det känns ju som att det borde vara det. Med tanke på värmen.

På tisdag Drar jag till Grönan med några kompisar. Det var sjukt längesen jag var där eller jusste ett år sen när jag såg fantastiska Anders Fridén och resten av In Flames. Underbart. Men det ska bli mysigt att åka dit. Även om jag inte åker så värst mycket men bara känslan att vara där är härlig.

Nej nu hinner jag inte mer. Måste dra. Men det kommer en uppdatering senare om inköp och annat.

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jaa åh vad kul det ska bli med grönan! Jag känner mig som ett litet barn igen haha!



Hela dagen idag och igår har jag och fim målat väggar... shit vilket jobb det är men snyggt blir det! =D

Postat av: Malin

Två klänningar blev det. Det var grymt.

2009-06-30 @ 20:43:40
URL: http://mauo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback