Midsommartider hej hej

Sådär. Ännu en helg + en måndag i gästhamen är över och nu är jag ledig lite mer än en vecka.  Och igår var jag på kurs med jobbet. Hjärt - lung räddning, brandsläckning och lite om service och sånt. Det är alltid bra att kunna sånt.

Idag kom mormor och jag ska snart åka till vaxholm och hämta bella på dagis (hon jobbar där, Hon är inte fyra år och går där ;) ) Sen ska vi in till stan för att hitta en passande klänning till henne för midsommar. Och jag ska minsann också ha en del saker men vet inte exakt vad än. Vi får se. Jag berättar efter att jag köpt allt ;)

Later!

Kommentarer
Postat av: Bella

Haha ja men man skulle kunna tro att jag är det. =)

Gillar att du låter så optistisk innan vår shoppingtur. Blev ju inte som vi tänkt oss. hihi. Men det var kul ändå!

Puss

2009-06-22 @ 19:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback