Summertime, sommartid?!

Ute är det inte sommar eller det kanske det är. Regn. Så kanske denna sommar blir. Eller Nejsch. Klart den inte blir. Inte hela tiden i alla fall.  För det är så mycket som ska hända och då ska det inte vara något regn då inte ;)

Men härinne är jag DJ och spelar sommarlåtar. Väldigt härligt faktiskt:

Angel - Sommaren i City
Niklas Strömstedt - Om
Gyllene Tider - Sommartider
Lasse Berghagen - En kväll i Juni
Tomas Ledin - En del av mitt hjärta (helst live)
Mickael Rickfors - Vingar

Lyssna på dem här och njut! För finns inte sommaren ute får du ta den in till dig. Musik är verkligen fantastiskt.




Och ganska skönt med regn ibland. Idag har jag vilat smalbenen med mina ärr och bara kollat på Sex and the city. Väldigt underbart faktiskt. Sista avsnittet skulle jag nog kunna se hur många gånger som helst tror jag.  Och en film som rekommenderas också för att känna sommaren är SOS. Den ger mig sommar feeling och jag kollar på den varje kväll just nu innan jag ska sova :)

Men nu ska jag fortsätta lyssna på musiken.

Hejdå!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ah jag började också kolla på sex and the city fast från andra säsongen. Jag tycker det är så jobbigt i första säsongen när hon alltid kollar in i kameran som en idiot. Haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback