Till en plats där allt är lugnt

Jaha. Kanske ska skriva lite nurå.

Jobb i Gästhamnen Lördagen och Söndagen. Det gick bra men för lite folk bara. När alla börjar leta sig ut mot Vaxholm så kommer det att bli underbart. När jag gick därute på piren i solen så kände jag mig väldigt tacksam och kände mig faktiskt lite lycklig. Vilket underbart ställe jag lever i och har växt upp i. Och att få jobba i Gästhamnen under sommaren känns roligt :) Jag vet vad jag har och är verkligen tacksam över det. Men jag tror att jag alltid varit det. Men att Waxholmsbåtarna aldrig vill gå när jag vill. Det är en annan historia det. Då är det tur att man har en fantastisk pappa och syster som alltid ställer upp för en.  Och som jag alltid ställer upp för.

Maximal otur bara att Bella jobbar i veckorna och jag på helgerna. Väldigt otimat men det funkar ändå bra för två proffsplanerare som oss. Minst en promenad om dan ska vi ta...

Och idag for jag och Martina in till stan och shoppade som vanligt. Jag köpte en mascara, ett vitt linne och ett par vita jeans. Det kändes bra. Det blev en mysig dag. Och inget regn i stan. Underbart!

Jag har just kollat på Patrik 1,5 och den var faktiskt väldigt bra. Jag gillade den.

Nu ska jag göra någonting annat än blogga. Vet inte vad än. Kanske lyssna på denna låt:

Style - Vill ha dig, igen

 

Kommentarer
Postat av: Charlotte

åhh vita jeans har jag också tänkt på att köpa! Det är så snyggt. Vart hittade du dem?



Ses Ikväll!! :D

Postat av: Malin

Åh det regnar idag, det kan inte vara så mycket folk i gästhamnen då.. :( Vi skippade fotbollen. Trist att stå där i regnet. Ses när du kommer hem. Puss <3

2009-06-13 @ 16:31:05
URL: http://mauo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback