Scars

Jaha då börjar man i gästhamnen på Lördag. Får se hur det är :)  Vad har jag gjort annars? Jag har varit hemma bara. Hållit på ute och så har jag gått ut och gått med Bella. Skönt att hon är hemma igen :) Även fast vi blir attackerade av myggen hela tiden i skogen. (och du av fästingar) Då säger vi bara:  Inte stanna bara gå ;)

Idag tappade jag en stenplatta på mitt ben. Och självklart på mitt gamla ärr. Jag är så trött på mina ben. Dom ser verkligen inte kloka ut. Och nu har jag alltså ett nytt ärr att vänta på... Åhh... Men ska man leva hårt så får man väl räkna med ett par bakslag. Suck...

Imorgon ska jag in till stan med Charlotte. Jag ska ta båten från Höganäs så att det blir en promenad dit också. Kan bli skönt. Hoppas att det inte spöregnar. Duggar det lite är det lugnt men snälla inget spöregn.

Och på Onsdag är det ånbåtens dag. Som det heter. Inte Skärgårdsbåtens dag. Måste allt låta så fint?

Och på torsdag ska Papi och jag förhoppningsvis köpa en fin dator till mig. Eller jag ska köpa en. Det ska bli kul.

Jag saknar Smallville!!!!! En hel sommar att vänta. Jag får väl kolla på alla gamla avsnitt igen då...
Men jag är så lycklig över Gossip Girls slut. Lugn Bella. Ingen spoiler här inte men du ska få alla avsnitt snarast :)

Jag läste ut Roslund och Hellströms senaste bok Tre Sekunder också. Jag älskar deras böcker och dom överhuvudtaget. Jag blir så fascinerad av deras kunskaper och hur de använder dessa till att skriva böcker som får en att tänka efter och bli helt fängslad. Och att skriva om problem i samhället på ett sådant sätt är någonting som jag verkligen skulle vilja göra. Dom ger mig inspiration och vad kan vara viktigare som förebilder? Roslund och Hellström är verkligen någonting som alla borde läsa och dom borde få mer uppmärksamhet . Eller hur Malin? Du har läst den första och jag är avundsjuk. Nu har du fyra kvar. Jag borde kanske läsa om allihopa? Alla som inte vet vad dom ska läsa. Nu vet ni!

Nu ska jag sova. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Malin

Nananananaanaaa! Jag har fyra kvaar. Den som spar han haar! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback