Friday

I helgen kommer Bella hem men alltför kort tid. Vi blev båda väldigt ledsna med tanke på att vi knappt hinner träffas men ikväll sent när hon kommer så ska vi träffas i alla fall och på söndag innan hon åker. En annan anledning varför det blir tajt är för att jag ska spela innebandy hela natten på lördag. Det ska bli jätteroligt men jag förstår inte hur jag ska orka. Hanna är med i Scouterna och de skulle vara med i denna turnering. Hon frågade oss alla om det var någon som var på och Emeli och jag bestämde oss för att hoppa in och ställa upp men jag tror det blir väldigt roligt.

Nu kommer det att bli mycket i skolan fram till jul och även efter jul. Men det ska bli spännande med ett projektarbete om Sunne återigen. Fast det programmet som vi ska jobba med och göra kartor i är väldigt krångligt. Vet inte hur vi ska klara det men det löser sig nog. Vi ska ha en del labbar för att lära oss.


Shakira - Costume Makes the Clown




Kommentarer
Postat av: Charlotte

vad kul med innebandy!!! =D

Hälsa Bella från mig!

Postat av: Malin

Det var en cool header, men den sitter inte på mitten. Jag tror det kommer gå bra med innebandyn :)

2009-11-27 @ 11:18:59
URL: http://mauo.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Jag vill ha en uppdatering här snart tack!! ;)

2009-12-03 @ 10:17:31
URL: http://seeingsounds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback