Grattis i förskott!

Näe. Nu är det alltför länge sen sist. Det var ju längesen jag kom hem från Örebro men jag har inte haft någon skrivlust alltså. Och har det väl inte nu heller direkt men jag tänkte att jag ändå skulle skriva några rader för att det inte ska se ut som att jag slutat blogga ;)

Jag hade tenta i fredags. Jobbigt men skönt att den är över. Nu är det bara att vänta och se :)

Igår såg jag på Smallville. Ni vet hur jag tjatat om Lois och Clark men alltså det här avsnittet jag såg igår var helt fantastiskt. Jag är en sån där typ som sitter och kollar spoilers bara för att veta vad som händer. Det gör ingenting för mig för man ser det ju ändå sen. Men alltså det här avsnittet har jag väntat såå länge på. Men en serie som jag inte skrivit om är Merlin. En serie av BBC som handlar om Merlin och Arthur som tonåringar typ. Den är såå bra.

Nej nu ska jag lägga mig ner och sova. Ska ju till skolan imorn, i och för sig inte förrän tolv men i alla fall. Ska ju upp och kolla på Vakna med the Voice :)

Fast innan jag gör det så ger jag ett grattis till Johnnyboy som fyller år om en halvtimme ungefär. Grattis Grattis Grattis bästa vännen på 20 årsdagen i förskott!!!!!! Du är fantastisk du! <3 <3

"Too bad for you, prutten!" Ett citat av oss när vi kastat upp en gosedjursbjörn i enen som står på min tomt. Tror jag i alla fall. Haha.

"Är det du som är äggskallen, knäck ett ägg." Haha. Jag tror vi insett det som de flesta andra insett att detta skämt inte är så briljant som vi tyckte den där natten i Sandstorp men sjukt roligt hade vi den natten i alla fall. En av alla dessa nätter och dagar och ögonblick med dig som aldrig kommer gå att klara sig utan. <3

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Där fick ni till det tyckte ni.. Haha. Ni är roliga.

Postat av: Charlotte

Sv:// Det gick bra tror jag... haha eller alltså hon testade mig för hjärntumör och det testet klarade jag jätte bra så det har jag ju inte iaf! Så det känns ju skönt. Men sen så sa hon att hon inte tycker att det verkar som migrän utan att det är just spänningshuvudvärk, och hon sa att vissa har lättare än andra att få det så jag är väl en av dem antar jag. Det finns inte så mkt att göra åt det mer än att försöka ta hand om sig själv och träna, så det är väl det jag får försöka göra.

Haha oj det här blev långt :p Vad ska du göra i helgen då? =)

2009-11-06 @ 23:46:24
URL: http://seeingsounds.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Var det kul? Vart gick ni? =)

Min helg har varit mindre kul, jag har jobbat hela helgen plus varit i skolan och jobbat på ett projektarbete :S

2009-11-08 @ 23:03:34
URL: http://seeingsounds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback