Painting Over The Cracks!

Det är så tråkigt väder och det är lite så jag känner mig. Grått och trist. Jag längtar till julen. Julskinkan är det som jag längtar mest efter. Mums.

Jag var ute i Lördags med Martina för att fira hennes kompis som fyllt 20. Det var inte alls roligt. Det är inte roligt att gå ut. Vi drack för mycket och det känns bara skit efteråt. Jag har bestämt mig för att inte dricka när inte Bella är med. Det känns bäst så för jag litar inte på mig själv längre och det känns så hemskt. Bella fick dock mig på bättre humör igår när vi pratade. Vet inte vad jag skulle göra utan henne som jag sagt så många gånger. Det har hänt alltför många saker ute som gör att det inte är värt det längre. Visst kommer jag gå ut men jag kommer att köpa med mig typ för lite dricka. Hellre det än för mycket. Alltså det låter värre än det var men jag har förstorat upp detta för att det inte ska gå för långt. En förlorad Iphone och ett fall i en rulltrappa får tala för sig själv! Nästa gång kan något värre hända.

Nej nu måste jag börja plugga. Måste ha kommit en bit idag. Hoppas på att kunna vara hemma imorn också :)

Madonna feat Lil Wayne - Revolver Tack Malin! För låten och för att du finns <3

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag vet jag tycker inte heller det är så kul att gå ut längre... man kanske växer ifrån det där?

Men vart gick ni då?

Åh vad jag längtar till julen jag med!! Maten och bara vara med familjen! Vad mysigt, det är inte långt kvar nu. =)



Jaa torsdag skulle funka bra för mig, och eftermiddagen ännu bättre! ;) Jag kommer vara i vaxholm på torsdagen så du kan väl höra av dig typ 1h innan du tror att ni ungefär kommer vara klara så att jag hinner ta bussen in?



Postat av: Malin

Vad skulle du göra utan mig och mina wayne låtar? Bra sis vill inte att något ska hända er. Du är så bra!

2009-11-10 @ 19:03:36
URL: http://mauo.blogg.se/
Postat av: Malin

Forever eller Revolver?

2009-11-11 @ 12:08:58
URL: http://mauo.blogg.se/
Postat av: Charlotte

jaa men bättre kort än ingenting =)

2009-11-12 @ 22:41:42
URL: http://seeingsounds.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha ja det är bara jag som kan ha koll på dig. HIhihii ne då, försår ju precis hur du menar eftersom vi pratat om detta. :) Bra att det kändes bättre efter vi pratat.



Ja julen är mer än välkommen tycker jag. Sååååå mycket jobb i skolan just nu att lite ledighet skulle sitta fint. :) Att man får vara med familjen och äta massa gott gör det ju inte sämre.



puss på dig

2009-11-13 @ 14:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback