Shakira, Shakira!

Idag har jag vaccinerat mig mot svininfluensan. Det känns skönt att äntligen fått det gjort. Hoppas att jag inte blir sjuk imorgon bara för då måste jag till plugget för ett seminarium.

Idag träffade jag Charlotte för en fika på Vete-katten. Där min syster ska praktisera i vår. Det var jättemysigt. Vi åt Lussekatt båda två och drack varm choklad.

Sen vaccinerade vi oss alltså och sen åkte vi hem och vi lagade stekt falukorv med riktigt potatismos. Väldigt gott. Till efterätt hade Malin gjort nyponsoppa med mandelbiskvier med grädde till. Mums fillibabba. Det är min syster det! <3

Jag är helt galen i Shakira just nu så lyssna på den här bland annat:
Shakira - Men in this town lysande. Jag har aldrig fattat hur bra hon är...

Run with the wild horses...

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Det var en mysig fika på vetekatten! =)

Hur känner du dig idag då? Hoppas du inte blir sjuk nu från sprutan.

Postat av: Malin

Sluta äta så mycket nyponsoppa syrran! Jag veet. Shakira är super, lil wayne duetten är ju inte så dålig. Men in this town är min favorit också.

2009-11-22 @ 12:05:45
URL: http://mauo.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Oooh jag älskar den nya headern! Skit snygg!!!

2009-11-26 @ 23:34:23
URL: http://seeingsounds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback