Weekend

Åhh, helg!!!! Och en helg som jag bara ska vara hemma och slappa. Det ska bli såå skönt så. Visst är det roligt att hitta på saker men nu vill jag bara ha en helg hemma och mysa.

Annars har jag och min andra gruppmedlem Annika (fult att det heter grupp när man är bara två i gruppen men men) blivit typ klara med vår inlämningsuppgift. Jätteskönt. Då kan jag ta det rätt så lugnt i helgen i alla fall och förmodligen vara ledig tisdag, onsdag och torsdag nästa vecka. Det känns härligt att vara ledig i veckan också :)

Lyssnar just nu på Kents nya skiva. Den är riktigt härlig faktiskt. Och väntar på fredagsmat. Hasselbackspotatis med fläskfilé. En gammal goding som det var ett tag sedan jag åt sist så det ska bli mums.

Nu ska jag titta på One Tree Hill.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback