My Amazing people <3 Love, love, love you!

Först ett stooort grattis till min fantastiska mormor som fyller 67 år idag. Jag syrran och mamma åkte dit på eftermiddan för att fika och umgås. Mormors syster Ingegerd var där också och det är alltid lika mysigt att träffa henne. Hon liknar Astrid Lindgren lite. Då förstår ni kanske att man inte kan annat än att gilla henne. Mormor var lite uppskruvad stackarn. Inte lätt att fylla år och alla ska hinna gratta och så men jag tror hon blev glad att vi kom i alla fall. Jag tycker dock att hon borde lugna ner sig lite. Ibland verkar det bli lite för mycket inplanerat i schemat ;) Älskade mormor <3

Och imorgon bär det av till Örebro och min älskade bästa vän. Det ska bli såå roligt.
Se upp för här kommer jag! ;)



Hahahahahahahaha. En bild säger mer än tusen ord...

Innan jag åker imorgon ska jag dessutom träffa Martina också. Det lär bli jobbigt med min feta väska men det får det vara värt. Jag får ju träffa henne ;)

Jag är så tacksam för att jag har så underbara människor i mitt liv :)

Jag vet inte vad jag ska ta för låtval, hm...

Vast - don´t take your love away

men hörrni, gillar ni inte den här låten så lär er för den är så fantastisk. haha... Har ni hört det förut? Näe...





Kommentarer
Postat av: Charlotte

Ha det så jäääätte kul i örebro nu!!!!! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback