Keep your feet on the ground and your head in the clouds

Igår var jag ute med Charlotte, Emma och Jennifer. Vi gick till Göta Källare och det var faktiskt riktigt bra där. Stort och det är verkligen något som inte är särskilt mycket förekommande vad gäller krogar och så det är alltså ett plus. Mycket dans blev det och det var en lyckad kväll. Jag sov över hos Charlotte och det känns skönt att bara kunna hoppa in i en taxi och vara hemma på typ inte ens en halvtimme :)

Annars är det rätt höstdeppigt men samtidigt mysigt. Jag blir lite trött på mig själv bara vad gäller pluggandet då jag hela tiden säger att jag ska plugga men sen blir det inte av. Eller det är bara de senaste dagarna det varit så, så jag tror att det kommer att komma tillbaka snart :)

Om ungefär en vecka är det tänkt att jag ska bege mig till Örebro och Bella äntligen. Det ser jag såå framemot. Att få se hennes lägenhet men så klart först och främst henne :) Det var så mysigt när jag var där sist. Det kommer att blirdet sena nätter med mycket skratt som alltid :)

Idag kollade jag på filmen The Proposal med Sandra Bullock. Den var helt sjukt bra faktiskt. Jag tordde inte det. Inte för att jag fattar varför jag inte trodde det. Typiskt min film :) Och Charlotte på tal om hundar så är det världens sötaste hund med i den ;)

Nu måste jag sova. Jag börjar sent imorn men jag går ändå upp rätt så tidigt för att kolla på Vakna med The Voice så nu är det dags.

Paramore - Brick by boring brick




Kommentarer
Postat av: Malin

Jag med! Jag älskar att vi ser ut som om det inte finns några som helst problem och bara är helt lyckliga och håller varandra i handen. Det finns en bild från samma tillfälle där vi ligger på golvet och skrattar. Aah proposal är verkligen bra. Supermysig tycker jag! Tänk att det snöade idag! Det är bra att du har en storasyster som säger till dig när du ska ta den varmare jackan, eller hur?

Postat av: Bella

(suck jag skrev ett inlägg men sen råkade jag backa till förstasidan så nu skriver jag om)



Verkar som ni hade kul. Kanske kan testa det stället någon gång då. :)

Japp snart kommer du hit....wiho!!!



Hörs imorn eller ikväll om du hinner. :-)

Puss

2009-10-16 @ 15:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback