Please don´t take your love away from me

Nu har det gått en vecka sen sist men jag har inte haft nån lust att skriva sen jag blev av med min Iphone. Jag förstår inte hur någon kan stjäla. Jag skulle aldrig kunna göra så. Men nu är det som det är. Jag kände mig ledsen för det, för att jag kände inte att jag förtjänade det. Och jag inser nu när jag förlorat den hur beroende jag var av den. Jag har aldrig skrivit om den här men det är en fantastisk telefon. Det kommer nog inte bli någon ny tyvärr. Det får bli någon annan. Antagligen en Sony Ericsson Aino men vi får se.

Annars har jag haft redovisning idag på vårt arbete som vi jobbat med de senaste två veckorna. Sist ut var vi men det gick väldigt bra tycker jag. Tråkigt att vi ska splittras nu bara och komma in i en ny grupp men det blir säkert roligt. Jag är också glad för att alla serier har börjat igen och speciellt Gossip girl och... Smallville!!!!


Three Days Grace - World So Cold
Three Days Grace - Bully
Breaking Benjamin - Crawl

Kommentarer
Postat av: Bella

Absolut helt sjukt hur någon kan göra så...



Ps. Spara GG till mig. (Men vet att du gör det)



Puss

2009-10-02 @ 23:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback