Promoe

Jag har så sjukt mycket att göra just nu. Det känns väldigt overkligt måste jag säga men så klart roligt också. Att vara påväg någonstans. Jag är ledig två dagar nu. Eller ledig och ledig. Det är tentapluggande som gäller dessa  två dagar. För på fredag är första tentan. Nervöst måste jag säga... Nej jag ska inte vara tråkig och prata om skolan även om jag tycker det är intressant.

Låttips, det var ett tag sen:
Promoe feat Timbuktu - Ge oss Sverige tillbaka
Promoe feat Afasi - Ettor och Nollor
Promoe feat The Same - Grovmaskiga nätet
Det trodde jag aldrig...

Men sen lyssnar jag sjukt mycket på
Beyonce - Sweet dreams men den är det ju många som lyssnar på just nu kan jag tro men den är sjukt bra. Jag tyckte inte det först men nu så...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback