Man of Sorrows

Ibland stöter man på guldklimpar, det är ofta ut av en slump man gör det men det är bland det bästa jag vet. Det är dessa lugna rocklåtar. Som har det.

Jag kan dra några av mina finaste favoriter, lyssna in dom och njut:


Edguy - Blessing In Disguise kan vi börja med, där har ni mitt bloggnamn också, så vet ni det men framförallt, låten är fantastisk.


In flames - The Chosen Pessimist Så fantastiskt bra. Evil in a closet är en annan underbar.


Hurt - House Carpenter Sjuukt lång men man får spola förbi det porlande vattnet så kommer ljuv musik.


Katatonia - My Twin Ja men lyssna bara, briljant!


Submersed - Hollow Jag lyssnade sönder den för några år sedan men får fortfarande rysningar när jag hör den.


The Rasmus - Justify Lauri Lauri LAURI! Åh vad dem väcker minnen om en annan tid, haha.


VAST - Don´t take your love away
Men ingen kan ju vara förvånad! Kanske inte ens är rock men vafan!


Three days Grace - Someone who cares
eller Never too Late, Hepp hepp.


Och den senaste i skaran: Bruce Dickinson - Man Of Sorrows Jag säger bara lyssna in den. Fantastisk text med en fantastisk sångare som ger låten exakt rätt känsla.


Från mig till er! God Lyssning!

Kommentarer
Postat av: Malin

Många bra tips - älskar hälften.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback