Locate what swallows life

Jaha ja, På måndag bär det av till Kiruna.

Just nu längtar jag till våren och sommaren. I sommar ska jag jobba i receptionen på Vaxholms vårdcentral. Det ska bli spännande och rätt så skönt med ett jobb där man vet sina tider och exakta veckor. Visst finns det fördelar med de båda slagen men jag har svårt för ett jobb där de bara kan ringa och fråga om man kan jobba. Då är det skönare att veta alltså..

Jag hade tenta igår och jag är nästan säker på att jag kommer behöva göra om den men det känns inte så farligt. När jag fick den och såg första frågan satt jag som ett frågetecken, haha. Jag fattade int eett smack av första frågan. Det gick väl lite bättre med de andra frågorna men fortfarande inte bra. Men tentalunchen efteråt var däremot desto bättre. Har blivit en väldigt trevlig vana måste jag säga.

Sedan mötte jag upp Martina för att åka hem till Vaxholm tillsammans och fika en stund vilket också var väldigt mysigt :)

Nej nu har jag inget mer att skriva..

Just nu lyssnar jag på HIM och Andreas Grega, sjukt olika musikstilar men jag gillart! Varannnan Andreas Grega, varannan HIM plus några andra låtar på slutet:

The Saturdays - Ego
OneRepublic -  All The Right Moves
Journey - Dont stop believin
Cheryl Cole ft Will.I.Am - 3words

Grymma!!


Kommentarer
Postat av: Malin

What, lyssnar du också på all the right moves? Grym ju, är du min syster ellerrr?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback