Watch the waves come rolling home

Tog precis en promenad runt viken, det var skönt. Annars pluggar jag. Eller försöker i alla fall.
Nu har jag lite bestämt mig för att det är vår trots snön som ligger kvar och inte tycks vilja försvinna men snart så hoppas jag på. Vill så gärna slänga bort vinterjackan och ta på mig kavajen plus andra skor och somrigare/vårigare kläder :)

När det börjar bli vår såhär kommer jag att tänka på en påsk för några år sedan eller det börjar väl bli många år sedan nu. Gammal som jag är ;) I alla fall så var vi hemma hos Bella på hennes tomt. Vi satt i varsin hängmatta och åt ur våra påskägg. Det är sånt som man saknar och då som man saknar sin bästis. Att bara kunna sitta tysta och käka godis i varsin hängmatta, att veta att man har varandra, det finns ingen tvekan. Så är det förresten med alla bra vänner. Man kan prata om skitsaker, så som att oj nu råkade jag dra ner en lampa här lite (du fattar Bella) eller större saker. Man kan gå varv efter varv. Man kan prata hur mycket som helst ena gången för att nästa gång knappt säga någonting. Åka på roadtrip eller till London. Prata minnen och framtid eller om vadsomhelst...

Har någon missat att det är det här jag vill ha nu, jag skulle göra nästan vadsomhelst för att vara där:



Rihanna - Rockstar 101
Plus kanske:
Tom Cochrane - Life Is A Highway eller Stone Sour - Socio ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja nu är det nog ändå vår på gång! Jag och Anna satt på Åhléns terass och åt lunch idag i solen. Helt otroligt, varmt och skönt.



Jag tror att jag tycker att påsken är den bästa högtiden. Det är vår. Jag har också dom bästa minnena från påsk med tre av dom viktigaste människorna jag känner. Sofia, Sanna och dig! <3

Postat av: Bella

Ja jag har också bestämt mig för att det är vår. Gjorde det i helgen när det var sjukt fint väder. :)Fast jag tog tillbaka det lite när jag vaknade upp på söndagen och det snöade. :(



Ja den påsken minns jag. Vi var så glada att det var vår och ville ligga i hängmattorna. :-D Det var tider det!!



Kommer ju hem i påsk, då får vi hitta på massa kul och äta godis så klart.



Älskar att läsa din blogg, den väcker alla fina minnen vi har tillsammans. Våra resor, våra sommrar och allt annat.

Tur att vi har varandra och som tur är kommer det bli mååånga mer minnen tillsammans. <3



Love you JB!!

Pussss

2010-03-24 @ 19:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback