Kent

Jag ska göra nånting
Jag ska slå er med häpnad
Gå över en gräns
Jag ska bryta mig ut
Jag älskar dig så
som att vara beväpnad
Och under belägring kan jag skjuta dig ut


Får en att må både bra och dåligt, passar bra en dag som denna. Jag är trött på att misslyckas och att vara en medelmåtta, för jag vet att jag inte är det men det är som att jag inte kan ta fram det lilla extra i några avseenden. Kanske är det det apatiska i mig men borde man inte kunna vakna upp ifrån det någon gång, sådär plötsligt och bara ta tag i sitt liv och förändra det man vill förändra och behålla det man vill ha kvar, men det är klart att det inte är så lätt. Kanske ska jag bara nöja mig med det enkla. Men det kommer väl en sån punkt för mig också, en punkt där det inte är värt att vänta längre utan att det räcker med det lilla här i livet.

Men nu ska jag försöka glömma problemen och tänker istället på horisonten och kryssning med hjälp av:
Flo Rida - Good Feeling

Kanske lite Rederiet också...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback